Blog Google Ads (AdWords)

Reklama w Google Ads (niegdyś Google AdWords) to istotny element efektywnych działań marketingowych. Dzięki odpowiedniej strategii i prawidłowo zrealizowanej kampanii masz szansę odpowiednio rozwijać swój biznes, docierając do większej liczby potencjalnych Klientów.

Na naszym blogu, podpowiadamy jak odnieść sukces w Google Ads. To doskonałe miejsce zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z Google Ads, jak również dla tych, którzy na temat reklamy w sieci wiedzą już niemal wszystko.

Zakaz reklamy — Które branże mają ograniczone możliwości promocji swoich produktów i usług

Zakaz reklamy — Które branże mają ograniczone możliwości promocji swoich produktów i usług

Można by wnioskować, iż prawo do swobodnej reklamy i promocji oferty swojej firmy przysługuje każdemu podmiotowi, który działa na współczesnym rynku....

Przeczytaj artykuł >>
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku i w Google?

Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku i w Google?

Analiza działań marketingowych konkurencji na platformach takich jak Facebook, Instagram oraz Google Ads może dostarczyć bezcennej wiedzy na temat ich strategii...

Przeczytaj artykuł >>
Atrybucja konwersji i modele atrybucji

Atrybucja konwersji i modele atrybucji

Konsumenci coraz częściej wykorzystują rozmaite kanały, aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub usłudze, zanim podejmą ostateczną decyzję. W książce...

Przeczytaj artykuł >>
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Wyszukiwarki internetowe są narzędziem wykorzystywanym przez każdego użytkownika komputerów i urządzeń mobilnych do swobodnego wyszukiwania informacji i...

Przeczytaj artykuł >>
Co powinien zawierać audyt UX strony i jak wykonać prostą analizę UX.

Co powinien zawierać audyt UX strony i jak wykonać prostą analizę UX.

Każdy produkt cyfrowy tworzony jest, aby spełniać potrzeby użytkowników. Niezależnie czy prowadzisz sklep internetowy, stronę usługową albo jesteś...

Przeczytaj artykuł >>
Typografia w marketingu

Typografia w marketingu

Wybór odpowiedniego fontu to jeden z najważniejszych elementów w procesie projektowania strony internetowej lub kreacji marketingowej. Typografia ma kluczowe...

Przeczytaj artykuł >>
Jak założyć sklep internetowy, który będzie przynosił zyski?

Jak założyć sklep internetowy, który będzie przynosił zyski?

Rynek e-commerce od lat charakteryzują stałe trendy wzrostowe — liczba sklepów internetowych ciągle się powiększa. Nic w tym dziwnego, bowiem gotowe i...

Przeczytaj artykuł >>
Najczęstsze wyszukiwania Google

Najczęstsze wyszukiwania Google

Google opublikowało materiał dotyczący popularności fraz wyszukiwanych w 2023 roku. Rok ubiegły z całą pewnością przyniósł nam sporo nowych trendów,...

Przeczytaj artykuł >>
Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wdrożyć i poprawnie skonfigurować Google Analytics 4

Jak wiadomo, aby wyciągać wartościowe wnioski i dzięki temu rozwijać i zwiększać przychody firmy, ważna jest analiza danych o użytkownikach na stronie internetowej....

Przeczytaj artykuł >>
Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj 10 sposobów

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, sukces każdej strony internetowej zależy od odpowiedniej strategii i dokonywania właściwych wyborów....

Przeczytaj artykuł >>
Kampania Performance Max mocne i słabe strony

Kampania Performance Max mocne i słabe strony

Kampania Performance Max to najnowszy format reklamy w Google Ads. Jej działania opierają się w głównej mierze na uczących się systemach. Jest zastępstwem za...

Przeczytaj artykuł >>
Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?

Jak performance marketing może poprawić efektywność Twojego biznesu?

Performance marketing jako strategia i koncepcja marketingowa, koncentruje się na osiąganiu konkretnych wyników, mierzeniu efektu oraz skutków działań...

Przeczytaj artykuł >>

Bazując na wiedzy, własnych doświadczeniach oraz rzeczywistych danych tworzymy specjalistyczne treści, dzięki którym zgłębisz tajniki skutecznych kampanii marketingowych. Odpowiadamy na ważne pytania dotyczące konfiguracji i wyświetlania reklam. Podpowiadamy jak w pełni wykorzystać potencjał prowadzenia różnych typów kampanii w tym: sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, produktowej, displayowej, remarketingowej i innych.

Odpowiadamy na pytania:

Ile kosztuje reklama w Google AdWords oraz jak wybrać i stworzyć listę odpowiednich słów kluczowych.

Jak korzystać z narzędzi takich jak Google Keywords Planner, Google Analytics, Google Tag Manager (dopisać).

Czym jest remarketing dynamiczny i jak go prawidłowo skonfigurować.

Jak prawidłowo stworzyć inteligentną kampanię produktową, krok po kroku i czym różni się od swojej standardowej wersji.

To i wiele więcej znajdziesz na blogu Agencji KS.

Odkryj tajemnice skutecznego marketingu

Zapisz się do newslettera dla przedsiębiorców i entuzjastów marketingu internetowego

  • zero spamu
  • praktyczna wiedza
  • ponad 1200 subskrybentów
(4.8/5), głosów: 78
Ocena strony:
Go Top